לחיפוש באינדקס התכשירים המלא שלנו

יש לכם שאלה? רוצים להתייעץ איתנו?

חיפוש מוצר באתר

הזמן הסגול – REDI כובש את תשומת הלב ואת הצלחת

השנה האחרונה הייתה מאתגרת במיוחד מבחינות רבות בכלל התחומים ובראשם הבריאות, כמו גם בתחום החקלאות.

נושא חיובי אחד שניתן להצביע עליו בהקשר החקלאי הוא המעבר לשיווק ישיר של חלק מהחקלאים וגידול במוצרים "מיוחדים" ובעלי ערך מוסף מבחינת טעם ובריאות.

במסגרת זו אנו שמחים להציג בפניכם את פרויקט הברוקולי הסגול של Bejo, חברת טיפוח בינ"ל אותה אנו מייצגים בישראל, אשר נבחר למקום הראשון מתוך 10 מועמדים, בקטגורית "המוצר הטרי"  ביריד Innovation Hub 2020.

בחודש אוקטובר השנה, התקיימה, באופן וירטואלי, ביריד Innovation Hub 2020, תחרות בקטגוריית "המוצר הטרי". פרס זה מוענק מדי שנה למוצר החדשני ביותר של היריד.
כפי שהוחלט ע"י פאנל השופטים, המורכב ממומחים מתחום המזון והחקלאות, REDI הוכרז כמנצח.

REDI הינו מוצר ייחודי, תוצאה של פיתוח ומחקר של למעלה מ 15 שנים.

REDI הינו ניצני ברוקולי אשר גדלים בעונה קצרה (יחסית) ולכן ניתן לגדלו לאורך כל השנה בחצי האי האיברי בספרד, REDI מייצר גבעול סגול ורך למאכל טרי ומבושל.

בתום מחקר בן שלוש שנים בראשות ד"ר חואנה פריאס ממכון  CSIC, אושר REDI  כמזון-על, לא רק על בסיס האטרקטיביות של הצבע הסגול שלו, אלא בעיקר לאור הערכים התזונתיים שלו (האופייניים לצבע הסגול) המספקים רמות גבוהות של פעילות נוגדת חמצון וערכי Anthocyanin, לעומת זנים ירוקים.

REDI משך גם את תשומת ליבן של מדינות צפון ומרכז אירופה לשיווק בחורף, ומהווה הזדמנות לחקלאים ולמרכולים, כיוון שהוא מתאים גם לחקלאות אורגנית וגם לקונבנציונלית, כירק חדש וטעים יותר מברוקולי קונבנציונלי. REDI הינו קל לבישול, עם אינספור אפשרויות בישול, אהוב על ידי שפים, בריא יותר ובעל ערך תזונתי גבוה.

לאחרונה, REDI (שם הזן בישראל – בורגונדי) מגודל גם בארץ במספר משקים, כדי ללמוד את מהלך הגידול שלו בארץ.

חשוב להזכיר כי REDI אינו הירק הסגול היחידי אותו אנו משווקים, והוא עומד בשורה אחת עם: כרוב סגול (קאיירו), קולרבי סגול (קוליברי), סלק אדום (בורו, בוהן), גזר סגול (פרפל סאן, דיפ פרפל), קייל סגול (רדבור), תירס סגול/לבן (וויילד ויולט), ובהמשך גם אספרגוס סגול.

Agronews

עיתון מקצועי וחדשות עדכניות